Rahaa 150 euroa

Notifications
Clear all

Rahaa 150 euroa

2 Posts
2 Users
2 Reactions
491 Views
Topic starter

Olen hankkinut suurimman osan tämän kesän tarvikkeista. Yhdelle palstalle ei kovin paljon mahdu tavaraa.  Nyt minulta liikenisi 150e yleiseen käyttöön. Voisin sijoittaa vaikka leikki-tai pelivälineisiin. Onko nuoremmalla väellä sellaisia toiveita?  Esille on myös noussut ajatus puistonpenkeistä Kalliokadulle. Kunnollisia puupenkkejä saisi jo 500:lla eurolla. Siihen 150e on liian vähän, mutta löytyykö muita, joilla on rahaa jäljellä? Tehkää ehdotuksia 🤑 miten rahat käytetään, nyt voi toivoa mitä vaan.

Posted : 26. June 2019 18:08

Posted by: Eija Valonen

Olen hankkinut suurimman osan tämän kesän tarvikkeista. Yhdelle palstalle ei kovin paljon mahdu tavaraa.  Nyt minulta liikenisi 150e yleiseen käyttöön. Voisin sijoittaa vaikka leikki-tai pelivälineisiin. Onko nuoremmalla väellä sellaisia toiveita?  Esille on myös noussut ajatus puistonpenkeistä Kalliokadulle. Kunnollisia puupenkkejä saisi jo 500:lla eurolla. Siihen 150e on liian vähän, mutta löytyykö muita, joilla on rahaa jäljellä? Tehkää ehdotuksia 🤑 miten rahat käytetään, nyt voi toivoa mitä vaan.

Olen Eijan idean kannalla ja olen valmis maksamaan niistä myös.  Uskoisin 3 -5 penkille olevan tilaa puistossa.  Kunhan "keskuskenttä" - idea kiteytyy, voi penkkienkin tarve muuttua.  
Jatkokehittelyssä on myös puiston valaistuksen suunnittelu.  Olen yhteydessä alan toimijoihin ja palaan asiaan syksymmällä

Posted : 30. June 2019 10:41
Mari Luukko reacted